lördag 31 januari 2009

Ny öppning på Ankan.

Tjo!


I torsdags va det nyöppning på Ankan, och det blev att jag hade lite fest. det va mycket trevligt. fick även ett par snygga retro brillor som jag invigde en dag sem denna.

och ikväll ska jag ut med några gammla kompisar som jag inte träffat på skitlänge ,, det ska bli kul att se dom igen. jaja, nu kommer det lite bilder på festen.



















här står jag bara och ser jävligt cool ut! =)............................ Jessica dansar Pulp fiction dansen.




Jag och Jessica.





Niklas och Malin kom förbi, Helen va också med.
Jana Cissi och Kalle kom också men kalle syns inte här då.. hade hade smutsiga vita strumpor =)
Sen kom Henry och Karl som hade varit på Hockey.

Detta är Karl, som snart flyttar upop hit till Karlstad, ska bli skit kul!

jaja nu i dag ska jag på 30årkalas hos min Syrras kille Daniel sen blir det Score. ha det!

ManPeace Out!




Inga kommentarer: