måndag 26 januari 2009

One fucking good weekend!

HEY!

har precis kommit hem från skolan och e ganska rastlös. men jag hittar nog på något, jag kan ju faktiskt sätta mig ner och plugga lite.. men först tänkte jag skriva lite om helgen..

Torsdag va jag på date, men en mycket bra tjej =) vi såg "australia" den va bra. lång men bra.
i fredags va det väldigt lugnt, va förbi hos syrran en sväng, hon kommer nog ploppa när som helst. magen e skit stor nu.

I Lördags hade jag fest, mina braiga kompisar Jenny och Linda kom hit med lite kompisar till dom och det va trevligt, vi vart typ 14stycken tror jag, sen blev det nöjes, det va sådär men trevligt jag skakade lite rumpa och det e fan inte varje dag jag gör det(på krogen alltså,)..
istället för "day and night" på kvällen/natten fixare min lilla vaniljbulle pankakor till mig/oss på natten. och det va fan skit gott! tack tack!

igår(söndag) blev vi rastlösa så vi drog till IKEA, jag köpte tre stycken röda små runda mattor till köket. det blev väldigt bra, fyndade även en ljusslinga för 29kr som till en början kostade 250:- den slingan sätte upp på min fondvägg så det blir lite mer mysstämning =) jag e en ganska mysig dude!


här kommer lite bilder från helgen !














lite folk. jenny med sin pose!








vi sitter och myser.
jag och linda. hon e inte så glad att komma med på kort, men detta va den snällaste bilden. =)
Puss & Kram ManPeace Out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du var ju iallafall snygg på bilderna

Anonym sa...

Det var jävligt nice att träffa er. Tyvärr var nog alla på lite offhumör. :P

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

ojdå! hehe tackar!. det va kul att ni kom! jo jag vet men så kan det vara ibland vettu! det får bli mer ggr!.. så det blir lite mer party! =)