tisdag 13 januari 2009

i´m the handyman!

Hej!
idag har jga varit ledig från skolan det va skönt. men jaj tänkte ändå vakna tidigt för att jag skulle till IKEA och köpa golv, men när jag vaknade snoozade jag en bra stund. jag va ju ändå ledig, och när jag kommit in i en skön sömn igen, va det någon JÄKEL som börja såga med en motorsåg utanför!
Så det va inget annat att gör än att gå upp. jaja jag tog mig till IKEA och när jag kom dit så va jag typ den första. men men jag gick in och köpte golvet och åkte hem och startade.




















så här blev det, mycket bättre än va det va innan. jag e mycket nöjd! =) det gick fort också. typ 2 timmar.


efter golvläggningen fick jag börja baka, skulle få en liten fika sugen gäst. jag har inte bakat på skit länge men det va kul.

Det bidde en lite "banan choklad, socker kaka ala manfred"

så här såg den ut, very delicious! ( jag vet vad ni tänker men det e glasyr, snuskhummrar!)

take a bite!

ManPeace Out!

4 kommentarer:

ochjagba sa...

fiffi still going strong haha.
men hörru, ska du inte ha någon piffigare matta så man får njuta av golvet ordentligt?

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

hehe. jo det e egentligen mattan som ska vara i hallen.. så det blir nog ingen matta eller som sagt en lite piffigare.. =)

Anonym sa...

hejhej! måste få komma och kolla på ditt snygga hem någon dag. tar med mig lillebror då om jag får komma. du får gärna bjuda på en sådan där snuskig kaka( men den får inte innehålla nötter) kram på dej

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

det e bara att komma förbi vettu! jag kan se det e väldigt sällan jag bakar så jag kan inte lova något.=)