onsdag 7 januari 2009

Why do I have to be Mister Pink?

I dag är det mycket. fy fan..


jag har ringt runt till bank och csn och fyllt i blanketten till försäkringskassan, så jag vet att jag kommer att kunna behålla min fina lägenhet nu när jag kommer att börja plugga.. men jag ska nog klara det. men det e frågan om jag kommer att kunna behålla min bil. men men vi får se.

jag ringde även sjukhuset för att få tid till att kolla på min hand.. det e ju en stor kula vid lillfingrets knoge. och den vill jag ju inte ha där. kanske måste operera ändå! JAV*A SKIT!


jag måste ju ha mina händer det e ju det jag arbetar med och tecknar och allt gör jag ju med högerhanden. jaja det löser sig väl.


jag tänkte jag lägger ut lite bilder på lägenheten så får ni se vad jag har bland annat använt mina händer till.




här e sovrummet, här har vi målat och jag gjorde nyss min Jimi Hendrix.



Här har vi min hylla som jag snickrade ihop i sommras. här har mina klockor sin plats.


jag e lite av en klocknörd. ;)



Här e garderoben som jag byggde om till en liten och behändig kontorshörna. e mycket nöjd.!


kortet e taget liggade från sängen.


Detta är köket där vi har målat om och jag har kaklat.

Detta är barhänget jag slängt ihop, även detta i köket


Här har jag då slängt bort det gammla och fula badrumms skåpet ocg satt in en ny spegel och ny lampa, samt satt på kakel dekår på de fula kakelplattorna som va blekrosa.



Här ser ni hallen från köksdörren, här har vi målat om och satt upp ny hatthylla och skohylla.













Här e vardagsrummet, här har jag en fondvägg som farsan gjorde, (han e också ganska händig)


Här är min lilla bar hörna, ni ser även den fina granen jag fick i julklapp av Jessica.

Nu får det vara nog med bilder för denna gång.

GET HIGH ON LIFE! eller nått

Manpeace Out!

7 kommentarer:

Victor sa...

Fan Manfred det ser ju riktigt mysigt ut!
Skulle vara kul å komma upp nån gång å hälsa på.

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

DET E KLART DU FÅR. DET A BARA ATT TITTA IN.!

ochjagba sa...

men gu va du är fiffig. den där kontorshörnan är ju liksom äntligen hemma-klass på!

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

tackar ! Jag vet =) tycker om att pyssla.. hur e det med dig då?

ochjagba sa...

fint, bara fint! lite stressad sådär för allt man borde göra men inte orkar ta tag i.
hur är det själv? och hur går det egentligen med handen?

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

Jodå det e bra. lätt förvirrad men jag e glad, man vill ju vara glad va? eller hur =) jodå handen e sådär jag får se hur det blir, ska ringa läkaren i veckan så får vi se.. hadet!

Anonym sa...

Nice Manfred. Nice. ;)