tisdag 6 januari 2009

the day whit no meaning.

Denna dagen har varit helt meningslös. fy fasen va tråkigt det har varit, eller ganska i allafall,.

jag startade dagen med att foga runt kaklet i köket men det va inte så lätt eftersom det va ett tag sen jag fogade och att handen inte e helt hundra, men men det får duga, jag får fixa till det bättre sen.

annars har jag funderat på vad jag ska ha för väggmålning i tvrummet men det e inte heller så lätt, hittade en skit cool gammal "Iron Man" gubbe som jag tror jag vill ha men då vill jag ha något mer som passar.. jaja vi får se. annars har jag bara plockat lite och städat, som vanlligt.
men men nu sitter jag och kollar på kultfilmen "drömkåken som går på 4;an. och tänkte lyxa till det lite med en god jordgubb och hallon smoothie.


lite gay men jag gilllart!!! smakade mycket gott.

jaja nu ska jag njuta lite och kolla klart på filmen.

MAKE YOUR DAY WORTH LIVING!!! =)

Manpeace Out!

Inga kommentarer: