måndag 19 januari 2009

the holiday of fun!

Sorry för mitt lilla avbrott i bloggandet, har haft bloggtorka eller som man kan säga, bränt ut mig lite med allt bloggande. det e inte lätt att tillfredställa er alltså,...
eller så e det bara att jag inte haft tid. Ni får gissa!

denna helgen har varit skit bra faktiskt. I fredags hade jag och jessica Nyår, det blev ju en jäkla soppa sist, så vi bestämde att vi gör om skiten. och nu va det väldigt trevligt. käka god mat och myste. vi smällde även en liten smällare (som joel glömde kvar för typ två år sen) som jag trodde skull lysa och blinka lite sött, men det va ju helgalen så det small och smattrade som fan ute på balkongen (det va väl inte det smartaste sär man tänker efter) så det blev att vi fick hoppa in och gömma oss i fall någon granne skulle vakna och börja skrika. men men jag tror det gick bra.

På lördagen kom min kusin Christian "Broder" hit och vi spelade lite Wii och snackade och hade trevligt, sen bar det av till en förfest som Jessicas klasskamrat Helen (the real pretty in pink!) hade. När jag och Christian kom dit så visade sig att Jessica och Malin även va bjudna, ;) när vi väl hade parkerat oss, I den Dansk designade soffan som Helen verkligen FYNDAT, pratade vi om allt från porr till inlagdablommor i glasklot. mycket trevligt:!

När vi begav oss mot Nöjes som vi beslutade att vi skulle besöka blev det en liten mellan landning på en enmansförfest, där vi tillbringade 20minuter ungefär, när vi väl kom in på nöjes va klockan halv ett och det va raka vägen in till ROCKBAREN, där vi köpte BEER och sen satte vi oss och kollade på tjejtjejer och killkillar. ett utryck som Malin blev mycket intresserad av. och pratade om massa annan skit men det va trevligt.

innan sängen vart det DAY & NIGHT, där en kycklingrulle brutalt och skoningslöst slank ner i magen, sen blev bussen, som va smökad med kids hem till sängen. en mycket bra kväll.

Söndag, Jessica drog hem ganska tidigt men Christian va kvar och vi kollade på "Gremlins" en väldigt bra film,(såg tvåan i dag) och till mat blev det krögarpytt blandat med grädde och lingonsylt och ägg på sidan. mycket bra mat dagen efter! vi slumrade båda till en aning i soffan under filmen, och det va behövligt.

KORTFATTAT; EN BRA HELG!

I dag va jag hos läkaren och han kollade på min hand och knölen som e på handen kommer att vara kvar och dom gör inget åt det, men han sa att den troligtvis kommer att minska en aning. men det såg bra ut annars sa han så det va väl bra. nu ska jag plugga lite Fysik och kanske åka och leta efter en fotölj.

Bilder från helgen kommer snart .

Take it!

Manpeace Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

ditt hem blir bara snyggare å snyggare. jag är avundsjuk! kram