måndag 12 januari 2009

i´m a lost soul!

I dag va första dagen i mitt nya liv som studerande. fy fan vilken stämmning, det va typ inga som pratade med varandra, bara dom som kände varandra sen innan. och så satte sig alla en bra bit ifrån varandra också. men men man börjar väl prata med någon senare kanske. matten va bara genomgång, men... Fysiken började direkt, det tog en stund innan jag kom in lite i tänket. men sen tänkte jag rätt i huvudet men jag svarade inte när han frågade klassen, men när han frågade en skit enkelfråga så tänkte jag"detta kan jag" och svarade, han fattade inte vad jag menade, men som vanligt tänkte jag för långt för en skit enkel fråga.. jaja lite pinsamt!

i morgon har jag ingen lektion, gott börjar med lungnstart i allafall. ska kanske köpa lite golv i morgon då. =) kommer att bli skit snyggt i köket!
jag ska även ta en fika med Jessica.

nu ska jag försöka smällta första dagen i skolbänken och kanske läsa lite ur en bok som heter "Psykopaten" av Colin Forbes. det började bra i allafall.

ManPeace Out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser mycket fram emot att du ska baka i morgon. Spännande är ordet. Hiho!

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

jag ser också fram emot det =)du kommer att bli förvånad ;)

Anonym sa...

Hehe så söt du är. "tänkte för långt" Jag log i mitt hjärta.