söndag 4 januari 2009

Söndag ångest.

Fy fasen vad allt känns konstigt.
längtar tills torsdag. då händer det i allafall något kul.

Idag har jag fikat med Karl det va trevligt. sen har jag satt upp en lampa i sovrummet så jag slipper att andvända massa smålampor för att lya upp där inne.
sen försöker jag få iordning hur jag ska klara att ha kvar lägenheten nu när jag börjar plugga. så i morgon ska jag till banken och se vad som kan göras. sen kanske jag måste sälja min lilla fina nya bil. min pt cruiser. fy fan va allt kan ändras på lite grann, massa grejer att ta itu med, jobbigt när man e själv men men Det Löser Sig. allt har väl något gott med sig har jag hört.

jag hoppas det blir en bra vår i allafall. önskar man kunde dra till baka tiden men det e väl inte lösningen heller man lär sig väl av sina misstag och det kanske blir bättre än någonsin. någon gång i framtiden.

nu har jag kanske jag varit för mycket dr. sadness. man ska väl kanske säga kolla aldrig uppåt titta aldrig bakåt blicka alltid framåt. eller hur fan det nu är.,.

ManPeace Out!

1 kommentar:

Victor sa...

tänk på att skansen att det blir bättre blir allt större ju sämre det är.
Det går nog uppåt och vipps så eru på toppen igen!

kul att du digga bloggen btw.
kommer bli kul att följa även din resa här.