tisdag 3 februari 2009

Teckna och pyssla?

Igår satte jag mig för att teckna lite efter mitt benbrott i handen. det gick rätt så bra, jag har ju inte tecknat på bra länge nu och det va kul. Ska nog kladda lite varje dag framöver. så kanske man blir bättre.
som sagt det va ett tag sen jag tecknade..
funderar över om jag ska lägga ut lite pysselgrejer/tips, kanske e lite kul?
det e ju inte alltid jag har några ombyggnads projekt i lägenheten, men jag ska fundera lite på vad jag kan lägga ut.
ni kan ju gärna ge lite tips!, Vad vill ni ha?

Manpeace Out!

2 kommentarer:

ochjagba sa...

tits n ass!!!!

eller alltså... allt pyssel är bra.

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

Tits n ass alltså. det kan jag väl fixa lite kanske. men jag tror det bli mer pyssel.. =) jag kommer ju att bli kallad för sjuka grejer när jag som kille skriver om sånt., =)