tisdag 20 januari 2009

Busy Busy Day!

I dag ska jag plugga, känns ganska konstigt att säge det men så e det. ska skriva fördigt min laboration, men jag såg att jag inte riktigt hade fått all information jag behövde för att göra den helt klar,, men men jag får pussla ihop det.





Jag åkte en till gengåvan och letade efter en fotölj. men det fanns ingen där, så jag tog mig till solareturen och BINGO! där hittade jag en fotölj en sackosäck och en pall.







Jag tog bort bordet jag hade inna eftersom jag aldrig andvände det, och jag hoppas att det blir bra?


Jag köpte även en lite "OIZO" ( Muppen som diggar utav bara FAN) igår på myrorna det e den gula grejen i soffan.
NU ska jag fortsätta att plugga.

ManPeace Out!

3 kommentarer:

J sa...

Alla två tummar upp för din nya hörna. Pax för saccosäcken liksom :D

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

det e klart du får pax på den! ;)

Anonym sa...

Jävligt retro manfred. ;) Men coolt.