onsdag 4 februari 2009

Studera?

Jag har lite problem med distans kurserna jag pluggar på komvux. jag blir så jäkla frustrerad när jag inte kan fråga "fröken" om det e något, utan att jag måste skicka mail. och det kan ju ta någon dag. och så fattar jag inte vad vi ska göra för uppgifter heller.
fy fasen va rörigt det e.
Distans kurser e nog inget för mig.. jag är mer en praktiker än en teoretiker.Men jag ska till en studievägledare i morgon och se vad vi kan göra åt saken, får se om jag byter till Historia A och webbdesign. om jag får..

Det gör inte saken bättre att jag egentligen inte behöver kurserna som jag går nu heller eftersom jag vet vad jag vill studera sen till hösten, Projektledare inom bygg.

Men DET LÖSER SIG!

jaja nu har ni fått lite allmänt skitsnack.

Ska se om jag kan lägga in något om "Tits n Ass" också snart, (nu låter jag som en "riktig" bloggare va!?

ManPeace Out!

2 kommentarer:

ochjagba sa...

Nuru Manny, nu är porrspecialen klar och publicerad! döda mig inte.

http://terrorism.blogsome.com/2009/02/06/fredagsspecialen-villiga-brudar-outtrottliga-kukar-och-en-javla-massa-sperma/

Anonym sa...

Heja dig, darling! PUSS