måndag 16 februari 2009

hjärnmos och hjärtsvikt.

varför blir man helt konstig i huvudet ibland. tankar och skit som man vet man inte ska tänka för att man oftast har fel. men ändå tappar man självförtroende och tycker att man e patetisk. helt sjukt.
men men man lever ju vidare i allafall och det e ju bra,men jag skulle kunna göra vad som helst för att få bort de tankarna ibland.
men det e ju så, ibland e livet skit och ibland e det som i paradiset och så e det väl för alla kan jag tänka mig.
livets berg-och dal bana.
och det e ju bra att man vet att det snart går upp igen.

Ibland räcker det med en stor KRAM! och det känner jag att jag skulle vilja ha nu.




DET LÖSER SIG!

ManPeace Out!

5 kommentarer:

ochjagba sa...

MANFRED: Detta är en inbjudan till min 20-årsfest. Festen kommer att äga rum den 27e mars. Detta är en lördag.
Jag har inte fixxxat en lokal ännu, så jag kan inte svära på vart vi kommer att befinna oss. Dock kommer det bli hur kul som helst. Och nu vill jag vet om du och din brud kommer att delta?

OSA, sen bokar jag någon sunkig lokal som vi super i!

Skål!

J sa...

HejPudding.
Du är brabrabrabäst.

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

VANILJBULLEN;tack älskling! =)

MALIN; DET SKULLE VARA SKIT KUL! JAG FYLLER JU ÅR PÅ SÖNDAGEN DÄR SÅ DÅ BLIR DET JU EN LITE FÖRFEST DÅ? :p

ochjagba sa...

Oh, vad skojigt! Ja, se det gärna som en upptakt till din födelsedag. (När klockan slagit 00:01 ska vi skåla för dig!)
Kan jag räkna med din närvaro? :)))

ochjagba sa...

men hallåååååå, den 28e mars menar jag. festen ska ju vara på en lördag.