tisdag 10 februari 2009

potatisen luktar fisk!


TJO!
ja vad ska man säga! helgen va helt GALEN! men skit kul. =) i fredags hade jag Karl och Henry en TV-spelskväll med lite öl och musik. senare gick vi till Ankan, Karl gick på "egen" hand hem på kvällen men jag och Henry då? jo... vi blev "Lurade" till..... Maxim. hehe. direkt vi kom så va både jag och Henry jätte kissenödiga så vi gick och letade efter toaletten, och då, kom en liten tjej fort som fan och förklarade var toan fanns. och sen förklarade hon tydligt att vi inte fick gå in tillsammans. INGET BÖGERI PÅ MAXIm. hehe men vi va där typ i en kvart sen drog vi igen.. första gången jag va där och det e inte stället jag vill bli stammis på om man säger så! =)

det va fredagen det men lördagen då? jo......

Lördagen va hos Henry, en "hej då" fest eftersom han snart drar tillbaks till USA. och det började bra. Joel och Henrik kom hem till mig först och tog en grogg. Fast Joels e alltid lite Extra =) vi kom till henry typ vid kvart över åtta. och fetsen drog igång. joel va helt uppe i varv. han e ju ändå en Hagevåg som inte kan sitta still en sekund hehe men sen kom det lite fler folk och det va mycket trevligt.
sen blev det Ankan igen. men det va kul!

Runt halv tre, tre blev det att vi drog hem men först drog vi till Statoil här på Norrstrand och köpte mjölk och Triss lotter. joel vann 150:- men köpte 6 Triss till och gick hem lottlös. eller i allafall Nitlottlös. =) så det har varit en mycket rolig helg!

I dag började jag på Svenska B i studiecentret i en klass , jag tycker det verkar väldigt mycket bättre än distans så det ska bli kul..

sen åkte jag och Vaniljbullen på en loppisrunda till Solareturen och Gengåvan. Jag hittade ett par coola och bra hörlurar sen hittade jag lock till spisplattorna sen några drickunderlägg och sen en korg i metall som jag tror man har typ till durkslag eller? jag lägger upp lite bilder också =)
här e Joel och Karl, ni ser kanske att Karl e lite sammanbiten men det e bara för att joel inte riktigt sitter helt still. =)


nemen! joel har flyttat sig och sitter i Sebastians och Patriks knän?



här får ni kolla lite från sidan men jag lovar att det e värt det! =)



Get the Party started!





ManPeace Out!

Inga kommentarer: