måndag 23 februari 2009

Vara eller Icke vara, e inte det självklart?

I fredags va Karl min klasskamrat Robin jag och vanilljbullen här hemma och snacka lite skit drack öl och hade trevligt. sen drog vi till Voolpack, en lite go pub som ligger bak Almarkshuset ( tror jag det heter) det va ett väldigt mysigt ställe, och jävligt go öl. sen drog jag och Robin vidare till leprechaun och tog en öl. sen blev det hem och käka stekt ägg, inte så gott men det va för att jag misstog mig på vad mycket salt jag hade haft på, så det blev skitmycket, det va som att slicka på en saltsten som korna har.. och det e inte gott... tror jag.. eller vet jag. jag slickade på en sånn när jag va liten och det va fan inte mumma i allafall.

i lördags hade Mamma en liten tillställning met mat och familjen eftersom hon fyllde 50 år i torsdags! Grattis Morsan! det va trevligt att träffa alla igen, det va ett litet tag sen. och syskonbarna också. =)

Och igår då. så fick jag och Vaniljbullen ett litet ryck och fixade spelkväll men lite mat / Snacks. det va mysigt att göra något annat än att bara ligga i soffan hela dagen..

nu har jag sportlov och funderar på, eller jag måste plugga,., e lite osugen men jag kommer nog igång.

Och du... har du ett paraply i Röven så fäll fan inte upp det!!! (då e du ganska korkad!)

ManPeace Out!

Inga kommentarer: