torsdag 12 februari 2009

Natt i Glädjekvarteret!

Hej hej!
I dag har jag fått upp min fina pressent som jag fick av Vaniljbullen, men det får ni se sist.Tänkte visa lite annat loppis och tradera fynd först!


så här ser min köksbar ut nu. skivorna fick jag tag på en lite loppmarknad vid "Woxnäs Hotell"passade jätte bra in men jag ska få upp dom på väggen också.



det ni ser här e ett litet gäng med filmisar med MUPPARNA på, jätte fina, hittade även dom på loppmarknaden.

















Här har vi lite Tradera fynd en fin drinkmixer och en sodastreamer, vet någon var man får patroner till en sådan??? (den röda) vill veta!

Även denna e ett tradera fynd, e mycket nöjd med min llilla bowling kägla! den står i köket men det kan ni se på den första bilden.=)




Efter jag och Vaniljbullen hade varit på IKEA och köpt en ram till min fina pressent (som jag fått av henne) bestämde vi att vi skulle göra hemmagjorda hamburgare. MuMs! här ser ni även ett nytt loppis fynd, mina fina plattlock! =)








Såhär blev resultatet på mina MANBURGER! GOTT!
(vill ni ha recept på dom så fråga)


Här ser ni den fina presenten jag fått, en ÄKTA Film planschen från 50-talen på filmen

NATT I GLÄDJEKVARTERET

jaja, nu ska jag plugga.

PUSS!

ManPeace Out!

3 kommentarer:

helen sa...

Oh. Planschen blev ju skitsnygg där ju. Jessica kan köpa fina saker hon :D

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

jag vet! hon e bra! =)

ochjagba sa...

Åh, vad fint! Patroner tror jag du kan köpa på nätet. Om dom inte har genomgått någon större revolution utformningsmässigt...