fredag 20 februari 2009

jag e mör som en fläskstek!

igår började jag och Karl träna det va skit gott! igår... först stack vi och gymma lite på "friskis och svettis" sen simmade vi några hundra meter, det känndes väldigt skönt, men idag va jag helt orörlig när jag vaknade Fy Fan vilken träningsvärk! jaja men det e ju gott att det känns. hehe ni vet ju att "Pain is weekness leaving the body" hehe

igår kväll hade jag och vaniljbullen myskväll. det va jävligt trevligt käkade lite pizza och såg en bra film också som hette "charlie bartlett" väldigt rolig faktiskt..

idag ska vi ta ett par öl. ska bli gott.

SHIPP!

ManPeace Out!

4 kommentarer:

Anonym sa...

då blir du både mör och marinerad ikväll.....precis som man vill ha det(dig)!

ochjagba sa...

Guuu va gött å träna!

Du, har bytt datum för partyt. Hörde att Jessica inte kunde komma? Men du är såklart välkommen ändå.
Kalaset är den 4e april.
Inbjudningskort kommer på posten.

Kram
Malin

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

Alfred;japp det blev det mör och marinerad =) gott det.

Malin;ja jag hörde det. skulle vara skit kul, men vi får se hu hjärtegullet gör. väntar på inbjudan =) vilket tema belir det dåÅ?

ochjagba sa...

har kommit på ett nytt tema nu: 1989-2009
Då kan man välja att vara en person, händelse eller ett ting under dessa tjugo år! (Typ tsunamin, furby, "män är djur"-bruden, saddam, osv osv)
Fatta vad mycket som ryms i det?!