tisdag 26 maj 2009

Vad ska man hitta på???

Jag e så grymt sugen på att repa nu!.. trött på att plugga.

Sen funderar jag på vad jag ska göra om jag inte kommer in till hösten.. nu tror jag ju att jag gör det, men tänk om... va ska jag göra då?
Har ju inget (förutom musiken) kvar här i karlstad tyvärr (och musiken e skit kul det e inte det! men jag hade önskat att jag hade någon mer) Ska jag bara dra och resa bort någonstans då? vi får se vad som händer.skulle vara gott att bara försvinna ett tag.. tror inte den märker det ändå.
Jag kanske ska bygga en tidsmaskin, det hade inte varit dumt.. åka tillbaka och göra lite saker annorlunda. men men jag hoppas det blir bra tillslut, jag tror eller jag menar jag vet att allt kommer att lösa sig! eller hur?

jag hoppas också att vi får lite spelningar i sommar .. vi ska ju spela på morsans 50års kalas (om Tomas Bonanza kan) men det skulle i allafall vara grymt kul!

ManPeace Out!

Inga kommentarer: