söndag 3 maj 2009

Musik, ÖL, Blåsor och Rumpor

Denna helgen har vait helt galet kul.!

Torsdag: knäckte upp ölen kl 14.00 och satte sig i solen, gott gott, sen drog vi på fest och drack öl i solen, sen gick vi till gubbholmen och spelade kubb och drack öl i solen. sen blev det campus, det va galet mycket folk och det va skitit som en festival. galet men kul.

Fredag; Vaknade ganska trött och sliten, sen drog vi ut till Robins Farmors hus för att lira, men vi kom inte igång för än flera timmar senare, men det va riktigt kul, vi spelade bara i typ 45min men efter repet så drog vi hem till Robin och körde lite akustiskt och kollade vilka låtar vi ska köra. Listan blev skit bra!

Lördag; Kl 12.00 drog vi till Systemet! denna dagen skulle bli KANON BRA! sen drog vi och repade och det skulle även bli lite öl rep. det gick skit bra faktiskt, det e sjuukt roligt! vi spelade i några timmar och jag fick några sjukt stora Blåsor på mina små bassfingrar. men de va det värt!
spellista kommer! På väg in till stan fick jag mina ögonhinnor bortbrända av ett stort likblekt ASS! jodå... mitt på motorvägen så kör bilen som Robin åker i om den bilen Jag och Tomas sitter i. Tomas och Jag sitter lycligt ovetande av det stora traumat som några sekunder senare kommer att ge oss mardrömmar för rästen av våra liv. Robin Monar ut ur bilen och visar hela skiten (hihi), JÄVLAR va näjd han va!.... men det va inte slut på rumpor för kvällen... när vi väl va hemma hos Robin lånade vi duschen för att fräscha upp oss.. när Tomas hade tagit sin snabbis så kommer han ut och drar upp kalsongerna i rövskåran och dansar som en jigglo. detta va inte heller en så vacker syn.. men men kvällen blev riktigt trevlig och det slutade på Nöjes.

Söndag; I dag har jag inte gjort så mycket.. ensamt men jag ska snart plugga och spela lite så det löser sig nog...

ManPeace Out!

Inga kommentarer: