tisdag 5 maj 2009

Jobb,Byta bostad?

Tjo!
Jag har varit lite depp och nere det senaste.. men det gör ont att förlora någon man älskar så mycket som jag värkligen gör, fast det måste nog göra ont, och jag vet att jag har bra kompisar och familj som stöttar mig när jag behöver. Det är jag väldigt glad för! och det gör mig RIK!
och till slut så löser sig detta också på bästa sätt!

sen har jag funderat mycket på jobb under sommaren, om jag får komma tillbaka till norge och arbeta lite eller om jag blir permiterad, men jag känner det, att det löser sig nog det också.

och sen har jag funderat nu när Vaniljbullen har flyttat ut, och vi inte längre är ett söndagskaffebakfat som vi varit med Vaniljbullen och Mandelkakan, om jag ska se om jag kanske ska sälja och flytta till huresrätt. men jag har kollat runt lite och det e inte stor skillnad på boendekostnader på ettor och min.. och jag har ju en tvåa så. jag tror jag löser detta på något sätt. vill ju inte flytta nu egentkligen eftersom jag fått ganska mysigt här..

Sen har vi det med skolan som inte gått så bra denna terminen, men jag vet i allafall att jag kan mycket bättre än vad jag presterat detta halvåret.och det e just för att man tappar orken och motivationen för att man inte varit helt okej. men jag vet vad jag vill bli och jag kommer att köra stenhårt till hösten och två år frammåt!!! Projektledare here I am!

och sen så e jag jävligt bra också! på massa saker faktiskt! ville bara att ni ska veta det! =)

3 kommentarer:

ochjagba sa...

tror inte att någon tvivlar på att du är bra på saker. du är trots allt handyman!
om jag får vara lite självisk så tycker jag att det är synd att det slutade såhär mellan er... det ger mig mycket färre chanser att träffa dig. du är ju en så himla bra grabb!

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

tack! jag kommer sakna er också! men vi kommer allt att ses igen! men jessica behöver väl vara själv ett tag bara utan att vi ses för mycket. och det e väl bra för mig också kanske.. men vi e ju inte ovänner och vi vet ju vad vi känner för varandra så vi får se vad som händer.

Jenny sa...

Jag visste redan att du är bra på massa saker. Du är fantastisk Manfred. Glöm aldrig det. Puss/ J