onsdag 13 maj 2009

Goood Morning!

God morgon!
I dag e det matte prov och jag kan det inte. hinner nog inte med att fixa betyg på kursen heller. men jag pratade med min svenska lärare och om jag lämnar in det jag ska göra och det e bra så får jag VG i kursen, och det e jävligt gött!. =)

Vi spelade igår igen. körde igenom låtlistan och sen skrev vi upp och testade "time to say goodbye!" som Robin och Tomas gjort om jävligt snyggt.. den va lite kronglig men det gick allt bra det med. sitter nog snart =)

Länktar till sommaren för då har vi nog förhoppningsvis lite spelningar, kommer att bli skit kul! lite pirrigt men det ska nog gå bra. det blir ju bara småsåpelningar till en början! =)
Men vi behöver att NAMN Tipps?

I morgon kommer fastighetsmäklaren och ska värdera lägenheten. se hur det går. hoppas på att jag får minst lika mycket för den som jag gav, annars så säljer jag inte.

Ne, nu ska jag åka och köpa snus, sen skola!

ManPeace Out!

Inga kommentarer: