torsdag 28 maj 2009

Somnade tillslut...... MEN....

Somnade tillslut typ kvart i 6, hade ställt klockan på 6, så det blev ingen långvarig tupplur.

Hade muntlig bokresention kl 10 i dag på svenska. "de tre musketörerna" det gick okej.. men mitt under min resention slank det ur mig att " va man en musketör då fick man LIGGA"...
e man sjuk elle? men jag fick ju i allafall klassens uppmärksamhet, =)
hehe jaja vi får se hur det gick nästa vecka..


Nu ska jag försöka sova lite, om det går. hum..eller kanske ska försöka träna upp mig så jag inte behöver sova så länge om dagarna/nätterna.. då skulle jag ju kunna göra dubbelt så mycket grejer =)

äta eller inte...humm....?


ManPeace Out!

1 kommentar:

alfred sa...

http://www4.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/sidor/halsaolevnadsvanor_avslappningosomn_avslappning_omavslappning.aspx?sq=s%u00f6mnproblem&tab=Rp&menu=St&searchType=global