onsdag 6 maj 2009

Bostad.. ?

Hej igen. fick lite panik i dag om hur allt kommer att gå med bostad och så.. så jag ringde en fastighetsmäklare som ska kolla på min lägenhet nästa torsdag för att värdera den och så får vi se vad som händer..

sen har jag funderat på vart fan man skulle kunna bo i fall jag nu säljer min fina lägenhet.
och jag skulle vilja bo typ i en lagerlokal. stor öppen planlösning och stort nog för att kunna ha ett litet utrymme att spela med bandet..
det har alltid varit min dröm, att bo i en fin gammal tegelbyggnad som e stor. ungefär som i "Waynes world 2" DET E COOLT.. men var kan det finnas sådana ställen?... humm..

jaja nu e jag skitsträssad, måste verkligen plugga nu..

ManPeace Out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flytta till uppsala! Våran inneboende flyttar ut till hösten, då står rummet och väntar på dig maffe-ponken!

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

hehe. ja kanske det.. ne jag trivs ganska bra här. skulle vara kul men jag har ju börjat i band.. =) det kan man inte svika.. =) men tack!

Jenny sa...

Jag vill oxå bo i en lagerlokal. tegelväggar och stora fönster. Så jävla nice. :D