måndag 8 december 2008

vaknade förjävligt och bytt gips!

Hallå alla!
i dag vaknade jag av att arbetarna som gräver och fixar(vad jag tror är dagvattenbrunnarna) här hos mig grävde och lät som FAN. till en början blev jag skit sur men en liten stund senare hörde jag att posten trillade ner med lite mer duns än vanligt, man armbandsklocka kom i dag. =) (äger typ10-12 klockor som jag flitigt andvänder) så när jag gick upp såg jag även att klockan var typ 11 så det gjorde inte så mycket att arbetarna utanför väckte mig.

I dag var jag på sjukhuset och skulle rönka handen eftersom jag "ramlade" förra helgen.
Handen såg bra ut men gipset jag först fick va väldigt dåligt gjort så jag fick nytt och större det vill säga att det e ett jävla projekt att sitta och sriva detta men men vad gör man inte för sina läsare. ;)

nu sitter jag och är mätt å belåten efter mackaroner och pastasås. och jag tror att jessica skulle titta förbi. vi ska nog titta på film och "hang out" lite kommer att bli trevligt.

jaja i morgon blir det julhandling med jessica får se vilka barn som varit snälla i år.

ha det gott ock lämna gärna komentarer och frågor om ni vill ha veta något om mig eller inte.

ManPeace Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Noterar att jag blev först med kommentarer. Trevligt. Har hittat, efter mycket möda, bilderna som MTV tog på oss i sommras, har mailat dem till dig på en adress jag hoppas du fortfarande använder, annars får du säga till så skickar jag dem igen.....puss