onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR eller e det inte lite överskattat?

Hallå!

Nu va det en vecka sen jag var inne och skrev sisst, det har varit en mycket trevlig Jul, juldagen lika så! =) sen va det ju spelning på Nöjesfabriken, Mustasch. mycket bra konsär! förfesten va lite seg till en början(eftersom juldagen va så kul) men det slutade med att jag tatuerade Felix och Anton på rumpan. Bara en liten liten prick, men men nu e felix gaddad för första gången.. haha.

i helgen har det varit ganska lungt, i lördags hade jag en lite ÖL och Ost kväll, ensam men det va ganska skönt faktiskt.

Igår va Mamma och Pappa uppe här hos mig och hjälpte mig med lite papper och sånt tråkigt, sen åkte vi ut på mellandagsrean och shoppade lite. hittade en cool köks pryl på Gengåvan som jag inte riktigt vet vad man gör med den, men jag tror man pressar citron och lime med den.
brukar leta lite efter lite konstiga prylar som e coola och passar bra i köket.

jag har ju sagt att jag älskar inredning och design, måla fixa bygga mm. och att jag ska skriva lite om hur jag har det hemma, det kommer att komma mer bilder på min lägenhet som jag har fixat lite. fick en liten skit bra OVERHEAD utav Farsan igår så då gjorde jag en Målning över sängen på Jimi Hendrix. blev mycket nöjd.


ikväll ska jag äta middag med jessica och sen kanske vi ska ut på någon fest eller om det blir något här hos mig, jag vet inte än. har inte varit så sugen på Nyår i år. men men

DET LÖSER SIG! som mitt mya motto är!


Ha ett Gott Nytt År!


Puss

Manpeace Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket snygg jimi-bild de=))