tisdag 9 december 2008

tjo!




Hallå!
i dag har jag betalat av bilen min(PT Cruiser)! =) känns skit bra inga mer betalningar på den.
Vaniljbullen e här och i går kollade på "eagle eye" den va bra. nu i dag ska vi jul handla. ska bli trevligt.

jag vill tacka min vän Alfred för att han va den första som lämnade kommentarer här på och bilderna han sa han hittat är från årets Arvikafestival när vi fick erbjudande utan MTV att rädda klimatet genom att ge varandra kyssar så dom sexuella bilderna på mig och Alfred och mig och Felix.

och sen vill jag GRATULERA Nils Henriksson en av mina bästa vänner,sen 20 år tillbaka. (fan man börjar bli gammal) =)på födelsedagen ska se om jag har någon bra bild att lägga upp på honom grattis grabben! hipp hipp hurra!


Manpeace Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå! har du en pt cruiseråhhh de är verkligen min favorit bil. vilken färg? kram Fröken N