måndag 15 december 2008

GO KVÄLL!

Hej Alla!

sitter här och leker med min nya leksak som va värt varje öre.

Jag har köpt en mini rc helikopter! skit kul! fick känn på en nu i helgen när jpag va på kalas hos mina brorsbarn, det var Jack som hade en hemma som jag fick testa och nu är även jag ägare av denna leksak,. denna kan jag rekomendera som julklapp till både barn som vuxna.

men köper ni en till något barn se då till att köpa en till pappan också för annars kommer inte lilla "Pelle" få leka med den speciellt länge innan pappa kommer och ska leka.
utöver min lilla julklapp till mig själv i dag har jag julhandlat lite med syrran och hennes underbara lilla vilde till unge, Isa.=) och så träffade jag på Jessica på stan så hon körde hem mig och vi tog någon lussekatt och papparkakor sen åkte vi och handlade min helikopter och hon köpte "singstar rocks" vi ska ta en dag och sjunga lite med varandra nu i veckan. Jag kommer att rock yore fucking socks off!!
Have a nice night!
ManPeace Out!

Inga kommentarer: