torsdag 11 december 2008

Kväll på Ankan.

I går gick jag och Henry till Glada Ankan och drack ÖL och pratade med folk det va trevligt.
Han ville även ha med mig i hans projekt att göra en musik festival, det kommer att bli av. jag känner det på mig och det kommer att bli JäTTe kul.
jag kommer att skriva mer om det när vi har planerat mer.=)

I dag har har jag planerat att göra precis ingenting ska bli gott kolla lite film och bara slappa.

FAN vad jag hatar att ha gips på handen det e så jäkla svårt att skriva. jag e helt obrukbar nu. och jag ska ha det till den 4 januari. fy fan! Och så luktar det fan gasellkuksförhud! inte gott.
jaja.


ManPeace Out!

2 kommentarer:

Malin sa...

det va väldans vad du svär kusinen. Hmm, ankan en onsdag?? Är det kul? Har dock hört att det är bra på torsdagar. Kan va värt å prova känner jag men inte förrän efter jul. Hinner inte innan :/ Kramar

Anonym sa...

kan jag få åka i den någon gång=)