onsdag 1 april 2009

Våren e kommen!

Helgen började ju inte så jäkla bra med att det helt plötsligt kom 30 cm skitsnö från ovan!

Men men det började bra med spelandet i allafall, vi spelade i tordags och fredags och det gick oväntat bra för att vara första gången, och JÄVLAR va kul det va! jag e helt extas! och det blir förhoppningsvis lite spelningar framöver.

På lördagen vevade vi ner markiserna och gömde snön så att vi kunde ha mitt kalas med hawaii tema, bunkrade upp med massa plastblommor och paraplydrinkar och festen blev klockren förutom att grannen kom ner ett par ggr och klagade på att vi hade för kul! jaja alla kan inte glädjas av andras lycka!

(det kommer bilder från festen inom kort!)


I dag vaknade vi av att solen sken in o sovrummet och lystet upp stora reflekterande solkatter i våra ögon, jag blev glad! det kändes som att våren har kommit nu på riktigt. så i dag tog jag det stora steget att gå till skolan. Det tog en stund men det va skönt att röra på sig lite.

När jag kom hem från skolan funderade jag på vad det skulle lagas för mat. så eftersom solen fortfarande sken fint på min balkong tänkte jag, eh va fasen jag sätter på grillen och kör lite BBQ, skit gott! det enda som saknades va någon god ÖL.

och nu ligger jag å kollar på tv i morgon blir det kortbyxor till skolan.

Dagens tips;
do it like they do it on discovery channel!


ManPeace Out!

Inga kommentarer: