tisdag 24 mars 2009

Get the bas fingers in trimm!

Hello!
Jag har börjat spela bas igen efter ett långt uppehåll, det e jäävligt kul! det känns fan som man har blivit lite bättre på många sätt även fast man inte har spelat så mycket, och nu ska jag och min klasskamrat Robin och hans kompis Thomas börja spela, och det kommer att bli skit kul. men jag hoppas att jag kan hålla deras tempo för dom e väldigt duktiga. men det ska nog gå bra.
DET LÖSER SIG! =)
PARTY ON!!
På söndag fyller jag år och då tänkte jag ha lite kalas på lördag och jag funderar på att ha ett tema. jag tror det blir Cocktail/Hawaii. det e ju fan vår nu så då måste man ju få lite sommar känslor!
kom förbi och kalasa med mig! puss!
ManPeace Out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i förskott och lycka till med bas-spelande!

ochjagba sa...

så synd att det är på lördag ju. ska ha födelsedagsmiddag här då, så jag kan tyvärr inte komma och festa sönder din lägenhet...

frågan är om du kan komma på mitt födelsedagskalas? isåfall: kommer du innan jessica? :)