tisdag 21 april 2009

love is a mother fucker ey?

Helgen va jätte bra, hade väldigt trevligt i lördags hos Robin, tack för en bra fest! vi spelade gitarr och sjöng och drack massa öl det va riktigt kul! =)

Sen drog jag och Tomas till Nöjes, det va väldigt kul där också, men som Tomas skrev i sin blogg att det luktar ju fan fis överallt nu när rökförbudet e borta, fast jag tycker nog det e bättre att slippa den jävla röklukten på kläder som ligger brevid sängen när man vaknar lite gott bakis för den e 1000ggr värre än lite fis lukt..

Sen har jag en fråga Tomas? varför e "slagerbaren" så bra? =) visst det kan vara kul en sväng och dansa lite, men vilja tillbringa hela kvällen där? hehe men det va kul.

På söndagen åkte jag och Jessica till stan och sen vidare till IKEA för att äta och kolla på lite prylar det va en riktigt bra dag!.. men det kommer att bli allt mer ensamt nu efters helgen, utan min Vaniljbulle... men det löser sig väl hoppas jag..

I dag fick jag reda på att jag fick VG på mitt senaste svenska prov. Det kändes bra men jag kunde massa saker till jag hade kunna skrivit för att få lite bättre betyg men men det va ju VG i allafall. =)
sen e det alla andra ämnena som jag ligger efter med, hur FAN ska jag hinna det. det finns ju så mycket annat roligt att göra istället för att plugga.. mne jag ska värkligen försöka men det e inte lätt att få tummen ur.. men det löpser sig det med hoppas jag..

nu ska jag försöka studera......................................

ManPeace Out!

Inga kommentarer: