lördag 18 april 2009

two days of party

Jävlar vilken kväll det blev igår, va väldigt trevligt, stack över till Robin och lysnade på musik och och kollade lite vilka låtar vi skulle kunna göra om och spela. men först, började det såhär......

Vaknade och va rastlös, tänkte att jag kanske ska dra ner till Mor och Far för att byta till sommardäck. Så blev det, åkte ner och stannade lite för att snika lite gott och grillat, mumms mumms!

Sen hörde Robin av sig och frågade om jag va sugen på öl.. och det behöver man inte fråga mig, jag e ju för fan alltid sugen på öl (kan vara därför jag fetat till mig lite det senaste) kom hem till karlstad igen typ kvart över nio, tänkte att jag måste ju komma igång lite, så jag drog en stor snapps MINTTU. Jävlar va den inte va god. reflexen SPY kom ganska fort men ruttinerad som jag e så häjdade jag den känslan med en grogg. den va inge god men men vad gör man inte.

Eftersom jag inte hann åka till systemet, och att det inte finns I Långed så snålade jag på robins öl. när jag kom hem till honom så hällde han upp en 12årig "HWISKEY" och den va god, blev sittande ett tag och snackade och youtuba lite.

Ankan nästa! den va mycket folk och mycket sjukt roligt folk, fick se ett antal roliga saker tex, Dansande kille vid strippstång, snopp i ölglas och en lävligt ful bass, om någon ser mig med en bass utan huvud så SKUT mig!

Efter Ankan blev det Statoil, smörgås och kinderägg ( det har blivit standard ) och så köpte jag en DVD med första säsongen "FAMILY GUY" som jag för övrigt hadde sen innan på datorn. #FUCK¤

Så idag vaknade jag i soffan med sahara öknen i munnen, kändes det som i allafall.

Ikväll blir det att till Robin igen. har även köpt ett flak så att jag kan bjuda tillbaka det jag snålade igår, och jag hoppas att Tomas kommer så jag kan bjuda honom också.

se you on the flipp side!

ManPeace Out!

Inga kommentarer: