tisdag 17 mars 2009

SNOPP I TÅRTA!

Fredagen va helt galet kul! Impulsiva fester e fan det bästa.

Det började med att jag och Vaniljbullen åkte till Syrran och kollade på den nya medlemmen i klanen, lilla Elias, hur gullig som helst! jag e en stolt Morbror!


Sen hade Karl bestämt att vi skulle ha fest och Jag och Vaniljbullen e ju inte Party poopers så vi va på! =) vi drog till karl och drog i oss lite öl och snackade skit mycket trevligt, sen såg jag en helt oslagbar rubrik på internet


Vart fan e sveriges polis hämtade ifrån! och var fan jobbar Nakenpoliser?..Men rubriken e guld! =)



Sen drog vi till Ankan och det va hur mycket folk som helst, men vi snickade före i kön. det e bra att vara tjenis med folk ibland!



väl inne på ankan drack vi öl poch minglade omkring, och sen fick jag en öl som jag gillade, först och främst va det "The one and only", sen visades en döskalle i skummet ASCOOLT! ni vet att man kan göra mönster i kaffedrinkar och så men detta va ett strå vassare, jag ska fan öppna en krog där dom säljer öl mer döskalle skum.

Den va tydligare innan men jag han inte få fram mobilen så snabbt, men det fyns eller hur!?

Sen blev det Mat och karl stack hem skit sur för att han fick vitlökssås på kebaben hehe.

PS. Och det e inte en liknelse, inte för att det skulle kunna vara det för Karl, men det va faktiskt en riktig kebeb tallrik han fick vitlökssås på, haha! ds.

ManPeace Out!

Inga kommentarer: