torsdag 12 mars 2009

my name is manfred and i like to party!

Här e min helg resa tilll Uppsala och Åbo.
det började med att bussgubben körde på rejält och kilade fast sig i en metallstolpe efter 3meters bussfärd på karlstads busshållplats, här e skadan.
Sen efter lite trix kom vi loss och vi började våran färd till sthlm,där vi skulle byta till Uppsala, Och så sa han lugnt försiktigt efter 5 minuters resa " hej det e jag som e eran busschaufför och jag ska köra er till stockholm, detta är ju en buss med bälte på så det tar ni på er så hoppas jag att ni får en trevlig resa"..TYP
Då tänkte jag"Oj denna resan kommer att bli intressant,efter bara tre meter så smäller det, jaja bara 30 mil kvar då! "
nog om det nu kommer lite bilder!



Här har vi mig och bellman och sen Mumin som ser jääävligt glad ut =)



Jag hittade detta kortet på mig och Karl och här ser han ju jätte söt ut!

(så detta kortet va väl okej va Karl?)


Nu har vi kommit in i vår hutt och börjar smått förfesta


på bilden är det Jag, Joel och Felix.





Här Börjar Partyt komma igång på riktigt!!!


Jag och Alfred posar lite för kameran,


Tripp,Trapp,Trull


Joel,Alfred,Felix


Här får ni gissa vem som e under toapappret, Mr X som gömmer sig under gick senare och spola ner pappret så att vi inte kunde andvända toan förän en halv timma innan vi gick iland i sthlm igen.. men men det e ju helt överskattat med toalett. =)

Jag vill tacka till Alfred,Nils och Mumin för att jag fick komma! det va mycket trevligt!

och ni som inte vill vara med på bild kan ju skriva klagoanmälan så ska jag censurera era ansikten. puss!



ManPeace Out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du som har filmen på karl när han sitter brevid toan och inte kommer upp? Den är ju för jävla bra, kan du inte lägga upp den isåfall! Kul helg för övrigt! Du är välkommen åter!

Manfred Hårfager Arvidsson sa...

hej Alfred! jo det e jag som har den. den e skit bra ju! men jag vet inte om jag kan lägga ut den för karls skull. han skulle bli så arg. men har ni några bilder och filmer så ge mig så lägger jag ut! puss på sig!

Anonym sa...

gör det för konsten maffe! Han läser väl inte din blogg ändå! Lägg ut den, och gör världen lite roligare, den är ju dessutom inte alls så farlig, finns mycket värre material än det där!