tisdag 16 februari 2010

Back on track!

Oj.. detta känns skumt.. jag har inte skrivit något i bloggen på ett halv år.

Hej och välkomna igen då!

humm.. jag vet inte vart jag ska börja. men jag kan säga att mitt motto; "det löser sig"
är nog det nog det bästa mottot som finns.. för det stämmer.. visst det kan ta tid och man kan nå botten men va fan kan bli värre än det? när man väl ha nått botten e det väl ingen ide att ge upp, för då kan det ju bara bli bättre, elle?.. jaja nu mumlar jag bara..

Vad har hänt sen jag slutade blogga.?
Först så har jag blivit lite anti blogg men men det kan vara kul att skriva lite ibland..
jaja jag har köpt en skit fin liten etta som jag håller på att renovera,fått en underbar flickvän som jag inte skulle tänka mig att vara utan, jag har fått mitt jobb tillbaka och framför allt har jag fått lyckan tillbaka. och jag visste faktiskt inte att man kunde må såhär bra som jag gör nu.
Och det e underbart =)
Det beror ju naturligtvis mycket på att jag fått ny bostad jobbet tillbaka men framförallt min stora kärlek Elin, hon e bäst.

Jag ska slänga upp lite bilder på lägenheten och lite fester och den kommande spelningen (på min systers och hennes kompis 30års kalas) med RullatorRally, vi har en riktigt bra spelschema nu och jag ska se om jag kan lägga upp lite längkar till några låtar.. sen blir det väl dagens rocky som jag kanske ändrar till veckans. jag vet inte riktigt hur mycket jag kan skriva men det löser sig ;)

Nu blir det nog att jag skart ska lägga mig men välkomna tillbaks till Handymans lilla krypin!

Manpeace Out!

Inga kommentarer: