måndag 8 juni 2009

Sommarlov, eller vad man ska säga..

Jahaja.. helgen va riktigt trevlig, och nu e jag klar med allt i skolan..
Det tråkiga va att jag inte kom in på projektledar utbildningen, men men vi får se vad som händer. jag är faktiskt inte orolig.. ALLT LÖSER SIG! jag får väl dra tillbaka till Norge och jobba, länktar faktisk till att börja få jobba igen.. skulle vara gott med lite slålar också..

jaja...

nu på onsdag ska jag och Jessica göra choklad praliner till morsans kalas som äger rum på lördag, som kommer att bli skit kul!!! då jag även vi spela VÅRAN FÖRSTA SPELNING!!!

nu ska jag bara slappa och njuta så mycket som möjligt! =)

PS: säljer nu min kära bil. är du intresserad så finns den här; http://www.blocket.se/varmland/Chrisler_PT_Cruiser__touring_2_0L_22079265.htm?ca=7&w=1


ManPeace Out!

Inga kommentarer: